Veelgestelde vragen
1. Hoe rond ik mijn bestelling af?
Ontwerp het product naar je eigen ideeën met behulp van de verschillende keuzemogelijkheden. Klik op de "Preview" knop om een live voorbeeld van je bestelling te zien. Je kunt dan op “In winkelwagen” klikken en de bestelling afronden.
2. Ik kan mezelf of een familielid niet personaliseren door gebrek aan keuze. Wat nu?
Het spijt ons dat te horen! We bieden momenteel een ruime keuze en werken voortdurend aan de uitbreiding van ons aanbod. Als je je keuze nog steeds niet kunt vinden, vragen we je om je geduld of verwijzen we je naar een van onze andere producten met foto upload functie.
3. Hoe lang duurt de verzending?
Onze huidige verzendtijd is 3-5 werkdagen. Er kunnen zich af en toe vertragingen voordoen bij de leveranciers van de verzenddiensten, die wij niet kunnen beïnvloeden. Daarom is onze informatie over de verzending slechts een richtlijn, maar geen wettelijke garantie.
4. Hoe worden onze producten verzonden?
Alle bestellingen binnen Duitsland worden verzekerd en traceerbaar verzonden. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra je bestelling verzonden is. Hier vind je onze verzendingsvoorwaarden.
5. Hoe worden onze producten gemaakt?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit. Daarom worden alle producten vervaardigd en verzonden volgens de hoogste kwaliteitsnormen.
6. Worden alle bestellingen gecontroleerd nadat ze geplaatst zijn?
Ons bestelproces is volledig geautomatiseerd en wordt in productie genomen kort nadat de bestelling geplaatst is. Daarom ligt de verantwoordelijkheid van spellingcontrole bij de klant. We brengen achteraf geen veranderingen aan en de goederen worden gedrukt zoals ze geplaatst zijn. Als je de fout meteen na het plaatsen van de bestelling opmerkt, kunnen we nog iets veranderen.
7. Kunnen emoji's en andere tekens ook afgedrukt worden?
Helaas kunnen emoji's, Chinese of Cyrillische tekens en andere speciale tekens niet afgedrukt worden. Als deze geselecteerd zijn, worden ze bij het afdrukken als spaties weergegeven. Daarom is het belangrijk om op het toetsenbord alleen letters uit het Latijnse alfabet te gebruiken.
8. Waar moet ik op letten bij de keuze van mijn afbeeldingen?
Let er bij de selectie van foto's op dat de foto goed belicht is (bij voorkeur daglicht en geen flits), en dat de foto scherp is en niet van tevoren bewerkt is. Denk eraan dat we niet elke bestelling kunnen controleren en dat de keuze van de foto dus de verantwoordelijkheid van de klant is.
9. De foto kan niet geüpload worden. Wat nu?
Helaas werken alleen JPG & PNG formaten voor het uploaden van foto's. Zorg ervoor dat de gewenste foto in een van deze formaten beschikbaar is. Als het nog steeds niet werkt, open dan je product link in een andere browser en probeer het opnieuw.
10. Mijn goederen konden niet geleverd worden, wat moet ik nu doen?
Helaas hebben we geen invloed op de transportbedrijven en kunnen daarom geen verantwoordelijkheid nemen voor de levering. Controleer het afleveradres bij het plaatsen van je bestelling, dit wordt ook weer getoond in de bestel- en verzendbevestiging. Als de goederen om wat voor reden dan ook teruggestuurd worden, bevestig dan nogmaals het volledige leveringsadres, evenals een telefoonnummer. We sturen de goederen graag zo snel mogelijk weer op.
11. Kan ik vooruit betalen?
Helaas bieden we geen vooruitbetaling. In plaats daarvan bieden we een selectie betaalmogelijkheden, waaronder PayPal, credit card, Amazon en Apple Pay. Evenals aankoop op rekening of Sofortüberweisung. Om met de laatste opties te betalen, kies je niet de Express Checkout methode, maar voer je hieronder je gegevens in.
12. Kan ik een T-shirt of hoodie ruilen als hij niet past?
Omdat al onze producten gepersonaliseerd zijn, zijn ze uitgesloten van het recht op teruggave. Op onze productpagina's vind je een maattabel om je te helpen de juiste maat te kiezen.
13. Kan ik de goederen bij een Packstation laten bezorgen?
Helaas is levering aan een Packstation niet mogelijk. De goederen worden altijd teruggestuurd als zulke adressen worden opgegeven. Daarom is deze optie helaas niet mogelijk.
Als je nog vragen hebt, helpt ons support team je graag verder. Neem per e-mail contact met ons op via support@love-faith.nl.